Michael Ruddell (pr_toman) wrote,
Michael Ruddell
pr_toman

  • Mood:

ehhh maybe maybe

Havn't really did too much today. Faithy woke me up at like 9:30 cuz she was skipping school. She came over and kept me occupied for most of the day. I cleaned the living room and shit. OMG OMG Kellen put a needle nose pliar part off a multi purpose knife and it ripped my shirt. That was a sad sad time. Kellen threw rocks and almost hit himself in the head. That would't have been good.

I got Beckys number today,but that one is disconnected to. I don't think it was meant for me to get back in contact with her. The odds have been working against me for the past 3 months and they keep on keeping on so I am going to lay off of trying to get in contact with her. I'm going to give this a try with Loren and see how that works out. She doesn't get off work until like 9 tonight and she has to go to school in the morning so we probably won't get to hang out or anything. I gotta go back to the center tomorrow. I have like 2 weeks left there yippee. I gotta save 1000 dollars by the 12th of april though. That is attainable. Well that is all for now.. peace people.

I already posted this on myspace.. I don't really like myspace that much. I think livejournal kicks its ass anytime. I'm not really depressed anymore. I am kinda like a rollercoster.. Some days I am and some days I'm not. Today I'm not.. JUST FOR TODAY!! yay. I think it is just the lonliness... I dunno who knows. I'm going to eat dinner now though..
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments